Givande skitdag!

Ja, ungefär så kan man sammanfatta denna måndag.
Dagen började vid halv 10 då jag gick upp och började skriva på mitt examensarbete igen.... Känns hyffsat surt att börja om på nytt igen men men har ju inget val precis.
Var sen och lunchade på stan med Jocke, väldans trevligt:)
Hämtade Alex och vi körde till eko för att köpa smultronplantor och färg till hallen Fick nämligen ett ryck då jag upptäckte att  någon hade spillt hyffsat mycket öl på tapeten och det gick inte bort=/ Tänkte då att det är lika bra och måla om det nu i en färg jag vill ha än att betala ABK för en tapet sen när jag flyttar härifrån. Tror ni jag "fick" börja måla eller? Nee, för det skulle göras i helgen, ikke sa nikke heller!! Lyckades övertala honom att börja imorn iaf, men ni som känner mig vet att jag är impulssiv och får mina ryck att fixa och dona^^ Köpte även en superfin servis med 4 tallrikar, 4 platta mindre tallrikar 4 muggar, 4 djupa skålar :D


När vi kom från eko så var det stress som gällde då jag skulle lämna bilen på jobbet för att Anitas snälla son ska fixa till den lite nu innan det är dags för besiktning. Skulle inom JET på långebro med innan tänkte jag, men fy f*n vilken trafik, rött i varenda trafikljus och 12 bilar i kö på JET!!! Tur dom har mer än en pump.
Kommer hem och ställer in tallrikarna och stänger skåpet, tror jag ja, Nee tallrikarna var så stora så dom fick inte plats på hyllan=/ Nehe, det problemet är fortf. olöst.

Imorn ska det målas om i hallen:D

Kommentarer
Postat av: joel

nya hyllor då, nytt kök, ja, lika bra o byta ut allting, slå ut några väggar, lägga nytt golv, höja taket lite, nya energifönster om du inte har det, o när man ändå håller på, större balkong också. . . .



=P



har du ingen låda du kan ha tallrikarna i? funkar ibland. =)

2009-04-20 @ 21:55:17
URL: http://archeange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0