Mys och fest

I fredags bowlade jag och Alex. Vi spelade en timme och hann med 3 serier och typ 5 rutor på den 4:e serien.Alex var övertygad om att han hade vunnit så han gick med stora steg till servicedisken och ville ha resultatet utskrivit. Och visst fick han det, men vunnit hade han inte gjort^^ Nee för det blev exakt lika, 372 poäng var och exakt samma päng i snitt. Inte en lika glad Alex gick därifrån igen och surade vidare resten av kvällen för att han tyckte inte mina sista poäng skulle räknas då tv:n hade stängts av och spelet va "slut", men eftersom dom räknades så va det visst inte slut=)
Sen körde vi hem till Alex för att laga mat och "passa" katten på natten^^ Eller Alex lagade väldans god mat medan jag kollade på tv=)

Lördag. Dagen började med demostration. Ja visst, jag har gjort min första demostration! Vi var 400 personer som gick med i demostrationståget mot att inte sätta in fler barn i våra barngrupper på förskolan. Det som hördes skrikas var bl.a.
* Vi vill se kvalité
* Barnen lider och Månsson gnider
* Ropen skalla, kvalité åt alla
* Våra barn, Kristianstads framtid

Sen stressade jag hem och började städa inför festen. Var nästan klar och står i trappuppgången i pyjamas och pratar med Frida så kommer Henke, min första gäst till festen. ajjdå, lite panik, kanske dags att börja fixa till sig nu?
Sen kom folket och festen började. Alex dök upp vid tio tiden efter att ha varit hos en kompis och spelat mjödspelet. Full och glad och däckade en halvtimme senare^^ Vi va typ 15 st som va här och förfestade innan vi gick till banken och grand. För min del blev det såklart Grand.

Söndag.
En riktig slappedag. Vaknade vid 12 och gick bort till Fantasi och åt bakad potatis med Nogge som sovit här och med Frida.
Sen dess har vi legat på soffan typ... Har dock haft lite besök med idag. Mari kom in en snabbis och sa hej. Sen kom Martina vid 5-tiden och hon är här fortf. då Seb är och tränar.

Dagens bästa:
Anna, jag saknar dej....
Du är så bra o jag vill va mer med dej!

Kram Mari
 Sånt blir man ju bara så glad för:D

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHA amen va fan ^^. Folk som läser detta komemr tro att jag är en surgubbe utan dess like. Först "gnäller" jag på moset, sen surar jag över bowlingen och inte nog med detta jag kommer hem full och somnar xD. "ett bra kap" är inte det första man tänker om mig ;).

puss på dig :D

2009-04-19 @ 21:27:34
Postat av: joel

sluta klaga fyllegubbe. =P

2009-04-19 @ 23:38:04
URL: http://archeange.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Ja du Anna, nog kanske du skojklankar på Alex här i din blogg men jag har nog aldrig sett dig så lycklig och kär. Utav det lilla jag sett er tillsammans kan jag tyckas se att i detta förhållande känns du trygg i. Kram på dig.

Glöm inte att tillägga "Assa brassa mandelmassa" bland det vi skrek i lördags.

2009-04-20 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0