Plugg, folk, plugg, folk

Ja, ungefär så har dagen sett ut. Jag började morgonen med att observera på en avdelning på jobbet och sen gick jag hem och började plugga. Tog ett litet break ner till simhallen och simmade 50 längder.
Körde hem till Lina för att låna lite grejjer till pluggandet, sen hem och fortsätta att plugga. Har fått fruktansvärt mycket skrivet idag faktiskt, ska va ledig rmorn med för att plugga.
Känns nästan som man bor i korridor ibland, för man är aldrig själv (med förutom Alex då^^ )
Idag kom först Frida, sen gick det en halvtimme sen kom Otto och hans bror, sen gick dom och sen gick Frida. Hux flux kommer Danne och Anne. But I like It! Tycker om att ha folk omkring mig jämt och ständigt.

I fredags åt jag, Lina och Elin på Kristianstad pizzeria. Det blev en pizza, väldans mumsigt=) Sen gick jag hem till min kära lgh där Frida, Otto, Robert och Erica satt och åt tacos och drack lite. Jag blev såååå sugen på att ta en klunk men ikke för jag skulle hämta älsklingen som var i Ronneby. Hämtade honom och öppnade en cider när jag kom hem^^

Lördag.
Spenderades hos mamma o pappa typ hela dagen. Vi gick en superduper lång runda i skogen, härligt!! När vi kom hem var maten färdig, så gott att äta mammas mat.
Sen körde vi tillbaka till stan och inom Eko och köpte oss en elgrill. Sen hem till Alex föräldrar och hämtade kött att grilla. *Nej vi är inte bortskämda*
Sen grillade vi och attans va gott det blev. Menyn bestod av flintastek i vitlöksmarinad, vitlökskroketter, vitlköksbröd, vitlöks creme fraich^^ Vaddå att det fullkomligt STANK i lägenheten när vi kom hem igen efter att ha bowlat.
Frida kom inom och vi fick med henne till förfesten vi skulle på en snabbis innan vi skulle bowla. Gu va kul det va!! Vi va 9 st som va iväg och bowlade.
Sen åkte vi hem till mitt och mellanfestade innan vi gick till Banken.


Maten och mitt nya prickiga bord från eko


Anderas, Jim, Alex sjunger singstar



Frida

Söndag.
Jag pluggade, städade, diskade och Alex *hmm*....sov, hela dagen.
Sen körde vi en runda på 2 timmar runt Torsebro, Fjälkestad, Röetved, Oppmanna, Arkelstorp, Västanå, sen tillbaka igen efter att ha hälsat på mamma och pappa en snabbis. Under rundan såg jag 7 vildsvin medan (Alex bara såg 5 vildsvin), 2 rådjur, 1 räv och 3 harar^^ (varför det blev kusiv där vet jag inte, råkade trycka på nåt snabbkommando och det funkar inte att trycka av det)

Det var väl min helg det!!




Kommentarer
Postat av: frida

tack för att jag fick hänka med i lördags å bowla :) Det va riktigt najs! Sjukt va det stank vitlök, hrm ja! (men de e gott :))

2009-04-28 @ 18:38:59
Postat av: joel

haha, lite häftigt bord, säljs sånt på eko?

2009-04-28 @ 20:45:09
Postat av: Anonym

Hehe bordet har sålts på eko^^ Dom va typ slut på lagret så jag fick köpa det som stod framme=)

2009-04-28 @ 21:49:49
Postat av: Anonym

fick du rabatt då?

2009-04-28 @ 22:55:51
Postat av: Mari

nej, hon fick ingen rabatt, köpte av rosmari!

2009-04-29 @ 07:19:53
URL: http://anderssonmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0