Plugg, plugg, plugg

Ja, det är det som händer just nu, det är bara plugga , plugga, plugga. Har tagit ledigt idag från jobbet för att pluggga. Det går så himla snabbt till examen nu. Det är mindre än en månad kvar och jag börjar känna mig lagom stressad. Bara att ge järnet dom sista veckorna nu.
Dagen började dock redan kl 7 med besiktning av bilen, och den gick hur bra som helst!
Körde hem till Alex och fortsatte sova en stund innan jag körde hem och började skriva.
Har förresten målat om hallen och bilder kommer när den är helt färdig med möbler och speglar.

Kommentarer
Postat av: joel

o de nya tallrikarna då?

2009-04-23 @ 15:03:57
Postat av: Anna

Dom står just nu i diskstället så jag kan stänga skåpet tillfälligt iaf^^

2009-04-23 @ 16:00:24
URL: http://kossananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0