Bilder!!!!

Här kommer en massa bilder från många olika tillfällen


Alex och jag i pappas "fina" hattar

Lite London bilder


Lina i London när hon
råkade hamna i fel vagn
på tunnelbanan


En mysig liten gata "Carnaby Street"


Glada Lisbeth

Lotte, Lisbeth och Pim tittar i "fel" kamera


Lotte


Anita och Angela


Söta Lina


Jenny


Tisse


Puss på dig med^^


Haha den bästaste "Dubbelnisse'n"


En röd buss måste ju bara va med


Denna söta kossa fick jag
av Anita som hon själv har gjort!!


I lördags hos Danne och Anne
där det spelades Volleyboll

Bilder från i söndags i Möstadparken i Bromölla



och såhär roligt hade vi......


och såhär söta va vi......

Mari och Alex









Och såhär mörkt va det när vi
åkte därifrån



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sååå kul att kolla på massa foton!!!

Skulle gärna åkt med till London för att umgåtts med er, men flera har sagt att det var så stressigt, var det så? Vi ses imorgon. Jag ska ta med nåt till barnen o er att fika på! Inte så nyttigt men det skiter jag i!

2009-06-03 @ 12:43:27
URL: http://princessmamman.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Tack för bilderna! Ja, Pim var verkligen den bästaste dubbelnissen i särklass. Kramisar

2009-06-03 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0