Nej jag har inte tröttnat.....

på att blogga eller så, nej då.....  Vet egentligen inte varför för tro inte att det är för att jag inte har tid för det har jag men det händer inte så värst mycket.

Var iofs i London i helgen vilket var väldans trevligt:D Jobbet bjöd på det mesta dvs. flyg, hotell och mat. (mamma stod för fickpengarna) så det kostade inte mig en enda krona^^ Det vi gjrode där, eller jag och Lina iaf, det va att shoppa. Vi gick på samma gata, Oxford Street, 2 dagar i rad, och det blev en hel del shoppat ingefär det här:
* Ett linne
* En top
* En tub-top
* Två par skor
* Två par trosor
Till Alex:
* Två t-shirtar
* Ett par kalsonger

Kvällarna spenderades festande på hotellrummen och  i baren.

På fredag blir det sittning på Högskolan i stan och därefter blir det kårkväll. Ska faktiskt bli väldans trevligt tror jag.

Sen fredan efter (den 5)  fyller jag år bara så ni vet allihop;)

Kan tyvärr inte lägga in några bilder för min data funkar inte, igen. Pissdata!!!  Men så fort jag igång den ska det in massa bilder.

Och till sist men definitivt det viktigaste, jag har träffat världens bästa pöjk. Han är så bra och så snäll och det är såååå mycket kärlek hela tiden. Älskar dig!!! Puss*




Kommentarer
Postat av: Alex

haha, jag är Annas favo :D. Puss på dig gumman!

2009-05-28 @ 10:40:59
Postat av: frida

vafan!!

2009-05-30 @ 13:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0