Blogga igen?

Efter önskemål från faster Annelie så har jag bestämt mig för att börja blogga igen.
Det kommer dock inte bli några långa noveller som jag skrev innan då jag bloggade, utan bara en liten uppdatering om vad som händer om dagarna.

Idag har jag och Alex varit på Nova Lund och shoppat lite, och lite blev det. Endast en klänning/tunika, 3 par trosor, en scarfs. Det va allt. Det va egentligen Alex som ville dit och köpa byxor men jag tyckte dom såg ut som gubbabyxor så det blev inga^^

Igår hade vi en mysdag tillsammans med Andreas o Jennie (Alex bror och flickvän). Vi var och gick i Bockeboda och sen fikade vi på stan.
När vi kom hem gjorde vi oss iordning och körde sen till Anna F i Oppmanna och grillade och badade tunna med "gänget", väldans trevligt och mysigt.

På långfredagen städade vi hela lägenheten och sen träffade vi Andreas o Jennie och jag och Jennie gick en runda innan vi körde hem till mamma och pappa på kalas då de båda hade fyllt år.

Förra lördagen tog jag och mamma tåget till Stockholm för att titta på Grease.
Mamma fick detta i födelsedagspresent av mig och när vi satte oss på tåget visste hon ingenting om vad vi skulle göra i Stockholm.
Vi checkade in på hotellet och gick vidare ner på stan och shoppade lite, gick viare till hotellet och gjorde oss iordning inför kvällen.
Vi tog tunnelbanan till söder och göta lejon. Grease va verkligen sååå bra! Och vi skrattade och det va bara jättebra! Kan verkligen rekommenderas.
Tog taxi tillbaka till hotellet efter att fått lite mat i magen.
Söndag förmiddag tog vi tåget tillbaka hemåt.


Det är väl ungefär det som har hänt just nu iaf. Det har givetvis hänt mycket sen sist jag skrev men det orkar jag inte skriva här, det finns på facebook;)

Nu ska jag spela 2:ans bingo..... *4 minuter senare*.... weiii=) Jag och Nogge vann en varsin ny lott=)
Jag, Alex, Daniel och Nogge sitter och spelar Bingolotto^^ Nej inget vi brukar göra nej, bara så ni vet!

Imorn väntas mys och inget planerat, skönt.

Puss o kram





Kommentarer
Postat av: Mari Andersson

Gilla!

2010-04-04 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0