Österlen runt

Idag har jag o Alex spenderat den mesta dagen i bilen då vi har kört Österlen runt, typ.
Vi körde ner till Ystad och gick i hamnen och en runda på gågatorna och tittade på de fina husen.
Sen körde vi vidare mot Glimmingehhus där vi gick en runda i "borgen" och avslutade där med att fika lite.
Därefter körde vi till Simrishamn och gick längs hamnen innan vi körde vidare genom Kivik och sen hemåt.
En mysig och bra dag!

Imorn ska jag på information på högskolan ang. lärarutbildning på distans, får se om det blir något pluggat till hösten. Sitter just nu och försöker peppa mig själv men det går inget vidare måste jag säg=/
Men är väl näst intill så illa tvungen att plugga om jag vill bli nåt när jag blir stor=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0