Vaxat benen och modell för en dag

Idag har varit en bra dag!
Först jobb i det fina vädret. Vi spenderade förmiddagen i Björket, härligt!
Sen slutade jag tidigt och träffade Frida för en fika på stan. Roligt att se henne igen för det va ju ett tag sen nu.
Därefter skulle hon vaxa benen, jag följde med.
Hon la sig på bänken och tjejen började lägga på vaxet och sen DRA!! Frida rörde inte en min, hon pratade på som om ingenting hände, ja, kvinnan med stenkroppen och stenansiktet helt enkelt.
Jag tänkte att nej men det kan väl inte va så farligt, så jag bestämde mig med för att prova på det.
La mig på bänken, hon satte på vaxet, och drog, och fy f*n va onte det gjorde!! Hoppade rakt upp på bänken och sparkade nästan den stackarn så som jag hoppade till, AJJJ!!
Resten av alla vaxpapper som hon drog av höll jag Frida i handen och klämde nästan sönder den stackarn. Förlåt!

Väl hemma igen bytte jag om och gick till gymmet.
Just det, jag har börjat gymma! *Duktiga jag* Det trodde ni aldrig om mig va? Nej tänkte väl det;)

På jobbet idag ringde dom från Jönköping, Modell för en dag. Mitt nummer hade blivit dragit i ett lotteri så jag vann "Modell för en dag". Jag får ta med mig 4 kompisar och sen blir vi sminkade och snygga för att sedan att foto. De tar 100 foto och när man har tittat på fotona får man köpa några av dem om man vill. Så nästa lördag kommer vi lyxa till det på Grand Hotell i Kristianstad, nära och bra^^

Jag är förresten tokkär i min älsklings Alex!

Kommentarer
Postat av: Mari

har precis tittat genom typ hela din blogg! jag tycker du ska ha en till sån fest med tokmycket folk! dessutom hittar jag skor som du aldrig visat typ! så många minnen som vi har tillsammans egentligen:) kram på dej bästis:)

2010-04-09 @ 01:50:16
Postat av: Cecilia

Vad roligt att du börjat blogga igen!

En sån TUR du hade. Grattis till modelldagen:)

2010-04-09 @ 09:02:51
Postat av: Sarah

Du den där modelldagen.. jag fick precis ett samtal från en tjej som sa samma sak till mig att jag var en av 75stycken som blivit utvalda och de skulle hämta upp mig+3vänner i limousin och sen åka till grand hotell nästa vecka. Antar att de var samma sak som du fått? Jag tycker det låter jäkligt skumt... Ska du dit? Kramar

2010-04-10 @ 12:12:58
URL: http://lovefroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0